Péter ügyfelei voltak
Ügyfelei voltak többek között: Sanofi, Allianz, EY, Hewlett Packard, Air France-KLM, Telekom, Four Seasons Hotels and Resorts, Evosoft, Randstad, Boston Consulting Group, Ericsson, Coca-Cola, General Motors, Vodafone, European Aviation Safety Agency.
Péterről mondták
Mind a magam, mind pedig a Vodafone Magyarország teljes vezetése nevében köszönöm a kiváló, lelkiismeretes és magas színvonalú támogatást, amit tőled kaptunk a vállalati rendezvényünkön tartandó előadásaink előkészítéséhez. Persze leginkább a kollégáink lehetnek hálásak neked, hisz a segítséged nélkül az előadásaink unalmasak, nehézkesek lettek volna! Beck György, vezérigazgató, Vodafone Magyarország
Péter sokat segített a személyes történetek és a kulcsüzenetek összekapcsolásában. Nagyon fontos volt számunkra, hogy a megfelelő üzeneteket a megszokottól eltérő stílusban tudjuk átadni. Munkavállalóink energiával feltöltődve és motiváltan távoztak a nap végén, és ebben Péternek nagyon fontos szerepe volt. A jövőben is tervezzük folytatni vele az együttműködést.” Christophe Gourlet, vezérigazgató, Sanofi Magyarország
Péter tréningje nagyon hatékony. Odafigyel rád, megérti az igényeidet és cselekszik. A nyilvános beszéd képzése az előadás felépítésére (történetmesélés), az előadásmódra (gesztusok, hang) és az érzésekre (stresszkezelés) is kitér. Nagyon konkrét gyakorlatokat javasolt és összességében a teljes módszere tetszett nekem. Pétert különösen hatásosnak tartom a nyilvános beszéd lelki tényezőiben, mint például a stresszkezelés. Olivier Hours, regionális vezérigazgató, Air France-KLM
Nagyon jó élmény volt Péterékkel együtt dolgozni, tanulni, fejlődni, és leginkább játszani… Veres Rita, cégvezető, európai üzletágvezető, Aon Hewitt
Péter Teamsen és Zoomon megtartott jó hangulatú, kiscsoportos, gyakorlatorientált hatékony prezentációs tréningjei az alapok megerősítése mellett bővítették ismereteinket a technikai funkcionalitás területein. Fejlődtek a készségeink az alkalmazható prezentációs technikákban is, segített többek között megtalálni a résztvevő felső- és középvezetők “saját hangját”.
Azonnal alkalmazható módszereket és technikákat kaptunk, amelyek már a gyakorlás során elkezdtek beépülni a konkrét munkánkba. Mindez alapvető fontosságú, hiszen napjaink jelentős részét a virtuális és hybrid meetingek világában éljük. Börcsök Gyöngyvér, Senior Learning and Development Manager, Four Seasons Hotels and Resorts
Támogatásoddal egy ígéretes, de sikereit, eredményeit bemutatni nehezen tudó emberből egy magabiztos, céltudatos vezető vált. Köszönöm! Szarka László, szakterület-vezető, MKB Bank
Péter és Bálint az asszertív tréningünk során nemcsak azt fejlesztették, hogy hogyan legyünk jobb vezetési tanácsadók, hanem kellő mennyiségű és minőségű humorral, valamint baráti hozzáállásukkal sokunk számára igazán emlékezetessé is tették a képzéseinket. Gamplett Gábor, ügyvezető partner, Helix Vezetési és Informatikai Tanácsadó Kft.
Egyetemi oktatóként már több mint 1 évtizedes tapasztalattal a hátam mögött, azt hittem, hogy az előadói készségek fejlesztése nem az én asztalom. Meglepődtem, hogy mennyire hasznos volt ez a tréning, és azóta is mindig szívesen gondolok vissza arra az eltöltött konzultációs időre, amit ma már az angol nyelvű előadásaim alapjának tartok. Dr. Dank Magdolna, egyetemi docens, SOTE
Péter olyan dolgokra vesz rá minket, amire egyébként nem lennénk képesek. Egyszóval: tudja, nem csak tanítja. Bátorító, közvetlen stílusával, széleskörű tapasztalatával magával ragadott minket. Macher Szabolcs, ügyvezető igazgató, OMD Hungary
Élvezetes tréning volt, gondolkodásra, elgondolkodásra késztetett. Sokat segített nekem. Ternyik László, ügyvezető igazgató, Clarity Consulting
Péter láthatóan nagyon sok energiát fektetett a tréning előkészítésébe, amely az ő szakmai kiválósága mellett nélkülözhetetlen volt a program sikeréhez. A színésszel végzett gyakorlatok nagyon jó hangulatúak és hasznosak voltak! Podhorányi László, ügyfélszolgálati igazgató, Vodafone Magyarország
Szeretném megköszönni, hogy felkészítettél a „Clusters in Europe II.” nemzetközi konferenciára. Segítségeddel elfogadtam azt, hogy 250 ember előtt ugyanolyan beszélni, mint 2 előtt. Megtanítottál arra, hogy ne csak a tárgyalóasztal mellett, hanem a pódiumon állva is képes legyek átadni azt az erőt, ami által az Iroda elmúlt 2 éves munkája mára nemcsak Magyarországon, hanem az Európai Unióban is elismert sikereket tudhat maga mögött. Köszönöm, hogy megmutattad, hogyan mondjam el a Program kétéves eredményeit és az előttünk álló feladatokat 20 percben úgy, hogy könnyűnek tűnjön a nehézség, határozottnak az előadásmód és magával ragadónak az erő, miközben tengernyi izgalom szaladgált a lábamban, a gyomromban és persze a torkomban. Dr. Zombori Zita, ügyvezető igazgató, Pólus Programiroda
Évekkel ezelőtt ezelőtt vettem részt Péter prezentációs tréningjén. Az ott tanultakat azóta szinte minden nap használom: a technikákon, tippeken kívül a tréningtől sikerélményt és magabiztosságot is kaptam. Tökéletesen a mi igényeinkre és az üzleti világra szabott 2 nap volt, jó hangulatban telt, érzékelhető fejlődést adott. Azóta mindenkinek őt ajánlom ebben a témában. Fekete Judit, regionális HR igazgató, PepsiCo
Péterrel akkor dolgoztam együtt, amikor executive coaching programot tartott a vezetőség tagjainak. Az tetszett a legjobban a képzésben részvevőknek, hogy Péter képes volt a stílusát a mi egyéni fejlődési igényeinkhez alakítani. Nagyon praktikus tanácsokat adott, melyeket a mai napig alkalmazok én is és a kollégáim is. Ajánlom őt mindenkinek, aki hatékony executive coaching programban szeretne részt venni. Audrey Lemmert, Business Service Centre igazgató, AB InBev
Péter egy kiváló két napos tréninget tartott nyilvános beszéd témában 8 vezetőnek. A képzés teljes mértékben az igényeinkenek megfelelően épült fel és jelentős pozitív hatása volt az előadói készségeinkre. Élvezetes és interaktív módszerének köszönhetően csapatépítésnek is jó volt a program. Nagyon ajánlom őt ilyen típusú képzésekre. Eva Miltenyi, gyárigazgató, Sanofi
Péter nagyon kreatív módszereket javasolt a lámpalázunk csökkentésére és a kifejezőképességünk növelésére." Harcsa Éva, marketing igazgató, Tchibo Budapest