Hiteles érdekérvényesítés

  • Célcsoport
    Közép- és felsővezetők
  • Időtartam
    Egyéni képzés: 4 x 1,5 óra
    Csoportos képzés: 2 nap
  • Résztvevők száma
    Csoportos képzés: 4-6 fő
  • Választható témák
    Konfliktuskezelés
    Tárgyalástechnika
    Vezetői együttműködés
Kapcsolatfelvétel
  1. Hogyan álljak ki magamért stresszes helyzetekben?

  2. Hogyan mondjam el valakinek, ha nem tetszik a viselkedése?

  3. Hogyan oldjak meg egy konfliktust úgy, hogy a jó kapcsolat is megmaradjon?

Mindannyian hozunk magunkkal olyan viselkedési mintákat, melyek meghatározzák, hogyan viszonyulunk másokhoz. Vannak köztünk olyanok, akiknek nehezükre esik nemet mondaniuk, így gyakran érzik úgy, hogy kihasználják őket. Vannak olyanok is, akik gondolkodás nélkül felvállalják a konfliktusaikat, nem haboznak megvédeni az érdekeiket, ám ezt olyan stílusban teszik, melyben nincs sok empátia, így könnyen megsértenek másokat.

Abban tudok segíteni, hogy Ön képes legyen érdekeit stresszes helyzetekben is asszertív módon érvényesíteni, tárgyalásain kölcsönösen előnyös megállapodásokat érjen el és konfliktushelyzetek megoldására is rendelkezzen eszközökkel.

A színész közreműködésével zajló, gyakorlat-orientált programunk abban tér el a klasszikus tréningektől, hogy nem kész megoldáspaneleket adunk a résztvevőknek, hanem inkább a bennük meglévő készségek hatékonyabb kibontakoztatásában segítünk.

A színész feladata az, hogy hitelesen megjelenítse azoknak az embereknek a viselkedési jegyeit, akikkel nagy valószínűséggel kapcsolatba kerülhet. Az így létrejövő élethű szimuláció keretein belül Ön hatékonyan tudja fejleszteni a készségeit.

Hisszük, hogy tartós változás csak akkor következhet be, ha valaki nem csupán intellektuális szinten érti meg az átadott ismereteket, hanem érzelmileg is megérinti a képzés, át is éli a színésszel eljátszott helyzeteket. Ez növeli az esélyét annak, hogy Ön valós helyzetekben is képes legyen majd alkalmazni a tanultakat.


Tapasztalataim azt mutatják, hogy vezetői csapatokon belül jelentkező együttműködési problémáknak is nagyon gyakran kommunikációs okai vannak. Kattintson ide a megoldásért:

VEZETŐI EGYÜTTMŰKÖDÉS WORKSHOP

Résztvevők mondták

Nagyon jó élmény volt Péterékkel együtt dolgozni, tanulni, fejlődni, és leginkább játszani… Veres Rita, cégvezető, európai üzletágvezető, Aon Hewitt
Péter olyan dolgokra vesz rá minket, amire egyébként nem lennénk képesek. Egyszóval: tudja, nem csak tanítja. Bátorító, közvetlen stílusával, széleskörű tapasztalatával magával ragadott minket. Macher Szabolcs, ügyvezető igazgató, OMD Hungary (2004)
Élvezetes tréning volt, gondolkodásra, elgondolkodásra késztetett. Sokat segített nekem. Ternyik László, ügyvezető igazgató, Clarity Consulting (2007)
Péter láthatóan nagyon sok energiát fektetett a tréning előkészítésébe, amely az ő szakmai kiválósága mellett nélkülözhetetlen volt a program sikeréhez. A színésszel végzett gyakorlatok nagyon jó hangulatúak és hasznosak voltak! Podhorányi László, ügyfélszolgálati igazgató, Vodafone Magyarország (2003)