Nyilvános beszéd

  • Célcsoport
    Azok a közép- és felsővezetők, akiknek gyakran kell előadniuk vezetői megbeszéléseken, tulajdonosi testületeknek vagy nagy közönség előtt, például konferenciákon és céges rendezvényeken.
  • Időtartam
    Egyéni képzés: 4 x 1.5 óra
    Csoportos képzés: 2 nap
  • Résztvevők száma
    Csoportos képzés: 4-6 fő
Kapcsolatfelvétel
  1. Hogyan legyen hiteles és hatásos nagy közönség előtt is?

  2. Tényleg nélkülözhetetlenek a PowerPoint diák a meggyőzéshez?

  3. Hogyan kezelje a lámpalázat?

Sok ember előtt állva gyakran érezheti egy előadó, hogy nem tudja teljes mértékben átadni a tudását. Mintha árnyéka lenne önmagának és csak korlátozott üzemmódban működne. Akár szakmai előmenetelét is megnehezítheti ez a probléma.

15 év tapasztalata egyértelműen azt mutatja számomra, hogy mindenkiben megvan a képesség a hatásos kommunikációra és ezt a képességet rövid idő alatt felszínre is lehet hozni.

A képzésben nagy szerepet kapnak olyan improvizációs játékok, melyek megmutatják, mire vagyunk képesek, ha felszabadultan kommunikálunk. Videókamerás felvételekkel segítjük a szembesülést a fejlesztendő területekkel és ezzel lerövidítjük a hatásos előadásokig vezető utat. A cél, hogy Ön képes legyen hitelesen, magabiztosan és hatásosan kommunikálni a közönség igényeit és a rendelkezésre álló időkeretet figyelembe véve.

A főbb témák:

  1. Hogyan kezeljük a lámpalázat?
  2. Mitől lesz a kezdés hatásos?
  3. Hogyan tarthatjuk fenn a közönség érdeklődését az elsőtől az utolsó pillanatig?
  4. Hogyan kezeljük a közbevágásokat, a nehéz kérdéseket hatékonyan?
  5. Min múlik, hogy átmennek-e az üzeneteink?
  6. Mitől leszünk hitelesek a közönség szemében?
  7. Hogyan segíthet a metakommunikáció az üzeneteink nyomatékosításában?
  8. Hogyan érhetjük el, hogy lelkesítő, motiváló hatással legyünk a hallgatóságra?

Az egyéni előadói készségek fejlesztése mellett a vezetői csapat együtt is felkészülhet egy fontosabb nyilvános szereplésre, részletek itt:

MANAGEMENT PRESENTS

Résztvevők mondták

Péter tréningje nagyon hatékony. Odafigyel rád, megérti az igényeidet és cselekszik. A nyilvános beszéd képzése az előadás felépítésére (történetmesélés), az előadásmódra (gesztusok, hang) és az érzésekre (stresszkezelés) is kitér. Nagyon konkrét gyakorlatokat javasolt és összességében a teljes módszere tetszett nekem. Pétert különösen hatásosnak tartom a nyilvános beszéd lelki tényezőiben, mint például a stresszkezelés. Olivier Hours, regionális vezérigazgató, Air France-KLM (2014)
Egyetemi oktatóként már több mint 1 évtizedes tapasztalattal a hátam mögött, azt hittem, hogy az előadói készségek fejlesztése nem az én asztalom. Meglepődtem, hogy mennyire hasznos volt ez a tréning, és azóta is mindig szívesen gondolok vissza arra az eltöltött konzultációs időre, amit ma már az angol nyelvű előadásaim alapjának tartok. Dr. Dank Magdolna, egyetemi docens, SOTE (2006)
Szeretném megköszönni, hogy felkészítettél a „Clusters in Europe II.” nemzetközi konferenciára. Segítségeddel elfogadtam azt, hogy 250 ember előtt ugyanolyan beszélni, mint 2 előtt. Megtanítottál arra, hogy ne csak a tárgyalóasztal mellett, hanem a pódiumon állva is képes legyek átadni azt az erőt, ami által az Iroda elmúlt 2 éves munkája mára nemcsak Magyarországon, hanem az Európai Unióban is elismert sikereket tudhat maga mögött. Köszönöm, hogy megmutattad, hogyan mondjam el a Program kétéves eredményeit és az előttünk álló feladatokat 20 percben úgy, hogy könnyűnek tűnjön a nehézség, határozottnak az előadásmód és magával ragadónak az erő, miközben tengernyi izgalom szaladgált a lábamban, a gyomromban és persze a torkomban. Dr. Zombori Zita, ügyvezető igazgató, Pólus Programiroda (2010)
Évekkel ezelőtt ezelőtt vettem részt Péter prezentációs tréningjén. Az ott tanultakat azóta szinte minden nap használom: a technikákon, tippeken kívül a tréningtől sikerélményt és magabiztosságot is kaptam. Tökéletesen a mi igényeinkre és az üzleti világra szabott 2 nap volt, jó hangulatban telt, érzékelhető fejlődést adott. Azóta mindenkinek őt ajánlom ebben a témában. Fekete Judit, regionális HR igazgató, PepsiCo (2003)
Péter nagyon kreatív módszereket javasolt a lámpalázunk csökkentésére és a kifejezőképességünk növelésére. Harcsa Éva, marketing igazgató, Tchibo Budapest (2005)