Nyilvános beszéd

  • Célcsoport
    Azok a közép- és felsővezetők, akiknek gyakran kell előadniuk vezetői megbeszéléseken, tulajdonosi testületeknek vagy nagy közönség előtt, például konferenciákon és céges rendezvényeken.
  • Időtartam
    Egyéni képzés: 4 x 1.5 óra
    Csoportos képzés: 2 nap
  • Résztvevők száma
    Csoportos képzés: 4-6 fő
Kapcsolatfelvétel
  1. Hogyan legyen hiteles és hatásos nagy közönség előtt is?

  2. Tényleg nélkülözhetetlenek a PowerPoint diák a meggyőzéshez?

  3. Hogyan kezelje a lámpalázat?

Sok ember előtt állva gyakran érezheti egy előadó, hogy nem tudja teljes mértékben átadni a tudását. Mintha árnyéka lenne önmagának és csak korlátozott üzemmódban működne. Akár szakmai előmenetelét is megnehezítheti ez a probléma.

18 év tapasztalata egyértelműen azt mutatja számomra, hogy mindenkiben megvan a képesség a hatásos kommunikációra és ezt a képességet rövid idő alatt felszínre is lehet hozni.

A képzésben nagy szerepet kapnak olyan improvizációs játékok, melyek megmutatják, mire vagyunk képesek, ha felszabadultan kommunikálunk. Videókamerás felvételekkel segítjük a szembesülést a fejlesztendő területekkel és ezzel lerövidítjük a hatásos előadásokig vezető utat. A cél, hogy Ön képes legyen hitelesen, magabiztosan és hatásosan kommunikálni a közönség igényeit és a rendelkezésre álló időkeretet figyelembe véve.

A főbb témák:

  1. Hogyan kezeljük a lámpalázat?
  2. Mitől lesz a kezdés hatásos?
  3. Hogyan tarthatjuk fenn a közönség érdeklődését az elsőtől az utolsó pillanatig?
  4. Hogyan kezeljük a közbevágásokat, a nehéz kérdéseket hatékonyan?
  5. Min múlik, hogy átmennek-e az üzeneteink?
  6. Mitől leszünk hitelesek a közönség szemében?
  7. Hogyan segíthet a metakommunikáció az üzeneteink nyomatékosításában?
  8. Hogyan érhetjük el, hogy lelkesítő, motiváló hatással legyünk a hallgatóságra?

Az egyéni előadói készségek fejlesztése mellett a vezetői csapat együtt is felkészülhet egy fontosabb nyilvános szereplésre, részletek itt:

MANAGEMENT PRESENTS

Résztvevők mondták

Péter tréningje nagyon hatékony. Odafigyel rád, megérti az igényeidet és cselekszik. A nyilvános beszéd képzése az előadás felépítésére (történetmesélés), az előadásmódra (gesztusok, hang) és az érzésekre (stresszkezelés) is kitér. Nagyon konkrét gyakorlatokat javasolt és összességében a teljes módszere tetszett nekem. Pétert különösen hatásosnak tartom a nyilvános beszéd lelki tényezőiben, mint például a stresszkezelés. Olivier Hours, regionális vezérigazgató, Air France-KLM
Egyetemi oktatóként már több mint 1 évtizedes tapasztalattal a hátam mögött, azt hittem, hogy az előadói készségek fejlesztése nem az én asztalom. Meglepődtem, hogy mennyire hasznos volt ez a tréning, és azóta is mindig szívesen gondolok vissza arra az eltöltött konzultációs időre, amit ma már az angol nyelvű előadásaim alapjának tartok. Dr. Dank Magdolna, egyetemi docens, SOTE
Szeretném megköszönni, hogy felkészítettél a „Clusters in Europe II.” nemzetközi konferenciára. Segítségeddel elfogadtam azt, hogy 250 ember előtt ugyanolyan beszélni, mint 2 előtt. Megtanítottál arra, hogy ne csak a tárgyalóasztal mellett, hanem a pódiumon állva is képes legyek átadni azt az erőt, ami által az Iroda elmúlt 2 éves munkája mára nemcsak Magyarországon, hanem az Európai Unióban is elismert sikereket tudhat maga mögött. Köszönöm, hogy megmutattad, hogyan mondjam el a Program kétéves eredményeit és az előttünk álló feladatokat 20 percben úgy, hogy könnyűnek tűnjön a nehézség, határozottnak az előadásmód és magával ragadónak az erő, miközben tengernyi izgalom szaladgált a lábamban, a gyomromban és persze a torkomban. Dr. Zombori Zita, ügyvezető igazgató, Pólus Programiroda
Évekkel ezelőtt ezelőtt vettem részt Péter prezentációs tréningjén. Az ott tanultakat azóta szinte minden nap használom: a technikákon, tippeken kívül a tréningtől sikerélményt és magabiztosságot is kaptam. Tökéletesen a mi igényeinkre és az üzleti világra szabott 2 nap volt, jó hangulatban telt, érzékelhető fejlődést adott. Azóta mindenkinek őt ajánlom ebben a témában. Fekete Judit, regionális HR igazgató, PepsiCo
Péter nagyon kreatív módszereket javasolt a lámpalázunk csökkentésére és a kifejezőképességünk növelésére. Harcsa Éva, marketing igazgató, Tchibo Budapest