Management presents
- ●
A tulajdonosoknak kell bemutatni az elmúlt év eredményeit és a jövő évi költségvetés tervezetét?
- ●
A munkatársak előtt kell beszélni a változásokról és az éves tervekről?
- ●
Partnereknek, befektetőknek vagy a sajtónak kell ismertetni a cég új termékét?
Abban tudok segíteni, hogy ilyen fontos helyzetekben a vezetői csapat egységesen, magabiztosan és hatásosan nyilvánuljon meg. Ehhez szükséges, hogy minden vezető egyénileg is a legjobb formáját tudja hozni.
A felkészülés három részből áll:
1. a tartalom kialakítása (fél nap)
A csoportos workshop első felében összegyűjtjük azokat a kulcsüzeneteket, melyeket a cég az eseményen közvetíteni szeretne. Ezután az egyes területek, üzletágak fő üzeneteit és az előadások tartalmi vázát beszéljük át. A program végére mindenki tisztán fogja látni, hogyan építse fel a mondanivalóját.
2. egyéni gyakorlás (1 nap, résztvevőnként 1,5-2 óra)
Az egyéni konzultációkon az előadások tartalmi felépítésében, finomhangolásában és az előadásmód hatásosabbá tételében is segítséget kapnak a résztvevők.
3. csoportos főpróba (1 nap)
Lehetőleg az esemény helyszínén, valós körülmények közt elpróbáljuk a teljes előadást. Videókamerával rögzítjük a beszédeket és mindenki kap visszajelzést annak érdekében, hogy a nagy napon ki tudja majd hozni magából a legtöbbet.
Résztvevők mondták
Mind a magam, mind pedig a Vodafone Magyarország teljes vezetése nevében köszönöm a kiváló, lelkiismeretes és magas színvonalú támogatást, amit tőled kaptunk a vállalati rendezvényünkön tartandó előadásaink előkészítéséhez. Persze leginkább a kollégáink lehetnek hálásak neked, hisz a segítséged nélkül az előadásaink unalmasak, nehézkesek lettek volna! Beck György, vezérigazgató, Vodafone Magyarország
„Péter sokat segített a személyes történetek és a kulcsüzenetek összekapcsolásában. Nagyon fontos volt számunkra, hogy a megfelelő üzeneteket a megszokottól eltérő stílusban tudjuk átadni. Munkavállalóink energiával feltöltődve és motiváltan távoztak a nap végén, és ebben Péternek nagyon fontos szerepe volt. A jövőben is tervezzük folytatni vele az együttműködést. Christophe Gourlet, vezérigazgató, Sanofi Magyarország
"Péter egy kiváló két napos tréninget tartott nyilvános beszéd témában 8 vezetőnek. A képzés teljes mértékben az igényeinkenek megfelelően épült fel és jelentős pozitív hatása volt az előadói készségeinkre. Élvezetes és interaktív módszerének köszönhetően csapatépítésnek is jó volt a program. Nagyon ajánlom őt ilyen típusú képzésekre." Eva Miltenyi, gyárigazgató, Sanofi