Szerémi Péter

Péter több mint 20 éve foglalkozik kommunikációval. 1992-ben különdíjat nyert Londonban egy nemzetközi szónokversenyen. Az egyesült államokbeli Stanford Egyetemen kommunikációt és pszichológiát tanult. Itt kezdett el mérnököket tanítani a nyilvános beszéd alapjaira. A diploma megszerzését követően New York-ban munkatársa volt az NBC televízió „Late Night with Conan O’Brien” című műsorának.

Hazatérése után, 2000-ben kezdett el kommunikációs képzéseket és előadásokat tartani. Az elmúlt 17 évben 95 cégtől több mint 1900 ember vett részt a kurzusain.

Konferenciákra (TEDxDanubia, Singularity University, stb.) és céges rendezvényekre is készít fel előadókat, gyakran kap felkérést, hogy műsorvezetőként működjön közre hasonló rendezvényeken. Emellett felsővezetői workshopokat, valamint nyilvános beszéd és hiteles érdekérvényesítési képzéseket tart. Inspirációs előadásain rövid idő alatt könnyed, szórakoztató hangulatban kapnak a résztvevők azonnal használható tippeket a kommunikáció világából.

Péter hisz abban, hogy mindenkiben megvannak azok a készségek, melyek alkalmazásával át tudja adni másoknak azt, ami a fejében van. A feladat ezeknek a készségeknek a felszínre hozása és fejlesztése speciális gyakorlatok segítségével.

Ügyfelei között olyan neves cégeket tarthat számon, mint a Sanofi, a Hewlett Packard, az Air France-KLM, az OMG, a Kürt Zrt, az MKB Bank, a Boston Consulting Group, az Ericsson, a PricewaterhouseCoopers, a Café Csoport, a Coca-Cola, az American Express, a General Motors, a Vodafone és a European Aviation Safety Agency.

Péterről mondták

Mind a magam, mind pedig a Vodafone Magyarország teljes vezetése nevében köszönöm a kiváló, lelkiismeretes és magas színvonalú támogatást, amit tőled kaptunk a vállalati rendezvényünkön tartandó előadásaink előkészítéséhez. Persze leginkább a kollégáink lehetnek hálásak neked, hisz a segítséged nélkül az előadásaink unalmasak, nehézkesek lettek volna! Beck György, vezérigazgató, Vodafone Magyarország (2007)
Péter tréningje nagyon hatékony. Odafigyel rád, megérti az igényeidet és cselekszik. A nyilvános beszéd képzése az előadás felépítésére (történetmesélés), az előadásmódra (gesztusok, hang) és az érzésekre (stresszkezelés) is kitér. Nagyon konkrét gyakorlatokat javasolt és összességében a teljes módszere tetszett nekem. Pétert különösen hatásosnak tartom a nyilvános beszéd lelki tényezőiben, mint például a stresszkezelés. Olivier Hours, regionális vezérigazgató, Air France-KLM (2014)
Támogatásoddal egy ígéretes, de sikereit, eredményeit bemutatni nehezen tudó emberből egy magabiztos, céltudatos vezető vált. Köszönöm! Szarka László, szakterület-vezető, MKB Bank (2011)